Min älskade!

Fick igårkväll för mig att jag inte ville att jag och Thomas skulle fira våran förlovningsdag på skilda håll så jag bestämde mig för att ta och köra ner till Umeå för att träffa honom lite. Fick låna pappas bil (guld värt!) och gav mig iväg kring sju.
Kan väl säga såhär: Det var lätt värt det. Han är världens bästa min älskling. Så istället för att fira förlovningsdagen på olika håll firade vi den genom att gå en mysig promenad i Umeå på kvällen och ligga på hans hotellrum och mysa. Idag har vi även hunnit med att gå på bla. babyproffsen och jag vill verkligen ha allt! Men det blir att vänta tills vi får lön innan vi börjar shoppa loss. Kommer bli såå kul! :)

Jag är så grymt lyckligt lottad som har en sån fin karl. Jag har sån tur som har hittat någon som orkar med mig, trots att jag är lite småkonstig, helst nu med alla hormoner. De här tre åren vi varit tillsammans har han gjort mig till världens lyckligaste människa! Och nu är han och jobbar långt bort i flera veckor bara för att jag och vårat blivande barn ska ha det bra. Han kommer bli världens bästa pappa!


Älskar dig gubben!

Kommentarer
Postat av: Stina Andersson

Men åååh, vad ni är gulliga!

2010-08-15 @ 21:04:14
Postat av: Kajsa

Söta ni är :)

2010-08-16 @ 11:32:32
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Emma

Gulligt värre hörrudu :)

2010-08-16 @ 17:59:29
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Thomas

Sötnos...Älskar dig mer och det vet du :)

2010-08-16 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback