Myshelg

Nu har Thomas farit igen, men vi har haft en jättemysig helg tillsammans, men nu kommer vi inte träffas igen på tre veckor :(

Lördag var vi en ssnabbis till Luleå och lulekalaset och kollade lite. Köpte en börs åt Thomas och käkade en jäklgit god "macka" med fläskfilé, grönsaker och bea. GOTT! Sen var vi och träffade min nya fina kusin Minou. Kan inte fatta att det bara är ca 100 dagar till vi också har en liten :)
Igår var vi på Nolia och köpte ett babyskydd och kollade på en vagn, så nu har vi i princip bestämt oss vilken vagn vi vill ha. Det kan tydligen vara upp till 8 veckors leveranstid på emmaljungas vagnar, så det blir nog att beställa en någon dag i veckan. Spännande :)

Och imorgon ska jag till barnmorskan. Jag längtar alltid till att fara dit. Så tråkigt att inte Thomas kan följa bara..

Nu blire nog sängen snart. Är så satans trött efter en rätt "jobbig" dag på jobbet. Dessutom var jag vaken rätt länge igår eftersom jag ville ta vara på tiden med Thomas så mycket som möjligt. ÅÅÅH, hur ska jag klara tre veckor utan honom?? :(


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken vagn är det ni ska ha? :)

2010-08-09 @ 20:55:36
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback