Svacka?

Vet inte om jag är inne i någon slags svacka just nu. Vill inte göra nå annat än att ligga i sängen hela dagarna. Jag har ont överallt, känner mig fet och osmidig och saknar min Thomas. Och längtar ihjäl mig efter lillen... hur ska jag palla över 3 månader till? Hoppas det bara är tillfälligt och att jag börjar må bättre snart, för som det är nu så är det verkligen inte roligt.

Fick iaf svar på min ansökan om studieuppehåll idag, så nu är det fixat. Skönt! Bara några veckor kvar att jobba sen blir det att vara "mammaledig" (= vara hemma utan betalt och bara längta efter bebben).

Nu ska jag se om mor och far (ja, jag bor fortfarande här) har ingredienserna till chokladbollar hemma.. ! Trots att jag redan gått upp fem kilo så tycker jag faktiskt att man kan unna sig lite gott ibland! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det blir nog bättre ska du se :) Se upp bara att det var STUDIEUPPEHÅLL du fick, hörde om nån som ansökt om det och så gjorde skolan fel och skrev av henne helt. Hon fick inte börja om nu i höst heller trots att skolan (den som gjorde fel) erkände att det var deras fel och inte hennes. Man blir ju som orolig. :P Måste väl också ta tag i det där... :/ Har väl innerst inne velat fram och tillbaka men jag tror samtidigt det är smartast att jag jobbar så länge jag kan (hoppas bebis kommer i feb, ork it jobba mer än till då ;)) och isf om jag känner mig säker börjar om nästa höst. :S Jobbigt när man ändå är osäker hela tiden! :P

2010-08-17 @ 14:56:44
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Stina Andersson

5 kg var inte mycket i viktuppgång, jag gick upp 17 kg första gången och 15,5 kg andra gången...bara att mumsa på av chokladbollarna vill säga.

Skönt med studieuppehåll, sista tiden orkar man ändå inte så mycket.Kram/Stina

2010-08-17 @ 19:48:14
Postat av: Thomas

Bara att käka bollar som en tok! Tänk jag som äter skräpmat 7dagar i veckan lunch/middag och har gått ner i vikt.. Alltså är det inte så farligt att äta skräpmat och fika :P

2010-08-17 @ 20:24:05
Postat av: Anna

Jag har ju hunnit gå upp 9kg(minst 10 nu men äger ingen våg så vem vet kanske 12...) Det är så tuuungt med extra vikt!! :/ Jag jobbar mina sista dagar till helgen, sen torsdag börjar min HP. Ska vi börja hänga lite då? ;) kraaam

2010-08-17 @ 22:20:23
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart att man bara ska äta det man ärsugen på, kilo går man ner sen, en del vid födseln , en del vid amningen annars får vi ta vagn promenader du och jag och våra småttingar :)) ska du på krokodil idag 15.00? , på BB-infon? Idag är enda gången jag och P kan gå tillsammans för det ligger alltid på hans jobba kväll veckor :( Kul med lite förlängt för dig när du ändå bara behöver jobba halvtid, så du hinner vila oxå.

Nog kan vi gå på stan men här är det typ FULLT med bebis grejjer, eller kläder idag för min bror med 4 barn har lämnat en HÖG med bebis kläder åt oss :)

2010-08-18 @ 08:55:22
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Anna

Får jag länka till din blogg från min?

2010-08-18 @ 08:59:45
URL: http://jakiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback