Tvåsiffrigt!

Idag är det bara 99 dagar kvar till BF! :) Det börjar närma sig!

Idag när jag kom hem från jobbet låg det blommor och väntade på mig här hemma. Förstod ingenting så jag öppnade för att se efter vem det var ifrån, och det var förstås från Thomas! Börjar storlipa, vilket resulterade i att mamma började grina, vilket gjorde att jag började grina ännu mer. Gravidhormoner (och blivande-mormor-hormoner) är inte att leka med. Han är verkligen världens bästa min Thomas. Vi firar tvåårig förlovningsdag imorgon, så jag antar att det är lite därför som han skickat blommorna. Hur gulligt är det inte? Åh, vad jag älskar honom! Och saknar honom :/ Jaja, nu är det bara ca två veckor till han kommer hem igen.

Nu blir det upp till bodsjön för att käka lite sik!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad gulligt! :) Lite avis också ;), min present jag skulle få när vi firade 1-årig förlovningsdag i juni har jag fortfarande inte sett till. :/ Ok, ekonomin har väl inte tillåtit det riktigt heller. Är ju först den här månaden jag kommer ikapp med lön, dååligt.

2010-08-13 @ 18:39:42
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback