Vagnen beställd! :)

Åh, vad roligt att det händer grejjer här. Idag har mina kära päron varit på nolia och beställt barnvagn! :) Vi satt igår och försökte bestämma oss vilken färg vi skulle välja (finns ca 20 färger att välja mellan). Jag ringde tillochmed och störde Thomas på jobbet för att han skulle få säga vad han tyckte. Som vanligt (som alla killar?) sa han bara: "Jag vet inte, det spelar ingen roll, bestäm du". Jaja, så nu har jag bestämt och det blev en sån här:




Fin va!? :) Det är en Emmaljunga City Cross med city korg. Synd bara att jag inte kommer att få hem den förrän typ i slutet på oktober, skulle gärna ha den stående redan nu, så man kan provköra lite och så. Dock vet jag ju hur mycket hundhår som skulle hinna samlas så det är nog bäst att den inte är hemma :P

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin var den!

2010-08-11 @ 19:22:08
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/
Postat av: Stina Andersson

Jättefin vagn Madde, hoppas ni blir nöjda med den. Men det tror jag nog, gillar verkligen Emmaljungas vagnar. Kul att se er i helgen (och magen, den var jättefin).Kram/Stina

2010-08-11 @ 19:22:20
Postat av: Emma

Sån vill vi också ha men inte samma färg :)

2010-08-11 @ 21:19:29
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Fiiiin :) Hoppas mamma köper en till oss också ;)

2010-08-11 @ 23:58:54
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Thomas

Den blev toppen! Lite synd att du vi inte fick den tidigare..isf hade du kunnat vara ute och gå med Mira i vagnen och låtsas att det är vårat barn =P

2010-08-12 @ 03:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback