Igår, idag, imorgon?

Alla dagar liksom flyter ihop just nu. Kanske för att alla dagar ser i princip likadana ut? Förutom att vi rantar runt på olika ställen på olika dagar.
Fast fredagen var ju faktiskt lite annorlunda! Jag bjöd in mig själv, Idorna, Kajsa och Sandra till Sanna för att "fira" min födelsedag lite. Blev ett glas vin (fler för vissa :P), pratmakarna (mitt lag förlorade!??) och singstar. Himla trevligt var det! :)

Denna vecka ser vi framemot vägning av Harry och klippning av mig i Luleå på onsdag. Torsdag ska jag på återbesök på MVC och på fredag snackas det om den årliga Twilight-kvällen för kvinnorna i familjen (dvs. jag, Sanna, mamma och mormor). Sen har vi också tänkt ha lite julmys i Svensbyn på lördag, eller söndag kanske det var? Koka lite knäck, baka lite grejjer och lyssna på julmusik. Blir mysigt, längtar! :)






Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var inte nu på fredag jag menade, utan nästa den 17de :P

2010-12-06 @ 23:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback