Ensam igen :(

Jahapp, då har Thomas farit igen och nu ska jag klara mig själv i 6 veckor! Förstår ni hur länge det är? Jag kommer vara i vecka 30 när han kommer hem! Och efter det kanske han inte heller kommer hem på några veckor, så det blir en vecka där mycket kommer måsta hinnas med, bland annat ikea. Men, men... det är ju fortfarande 6 (!!!) veckor kvar, så jag hinner nog planera veckan i minsta detalj innan dess.

Har jobbat idag. Fått göra nånting som chefen kallar "lättare sysslor", dvs varit inne hela dagen och gjort sådant som egentligen inte behövs göra, och brukar inte göras i vanliga fall på somrarna. Men eftersom min chef är en snällis så får jag göra det ändå :) Blir samma imorgon, sen på onsdag-fredag ska jag köra en lätt körning på eftermiddagen också, men det ska nog gå bra.

Imorgon far jag och Mira till Svensbyn för att bo hos mor och far i några dagar. Det ska bli så skönt att inte vara ensam hela tiden + att Mira kommer få vara lös och springa av sig, så man slipper ha dåligt samvete.

Ska senare idag eller nån annan gång när jag orkar visa lite kläder som vi köpte i helgen, både på loppis och på rea på stan. Börjar bli lite grejjer i bebisgarderoben nu. Åh, vad vi längtar! Thomas har fått känna sparkar flera gånger när han har varit hemma. Jag tror att han tycker det är lite småläskigt, men det blir nog också lite mer verkligt för han när även han får känna att det faktiskt ligger någon i min mage :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt att han har börjat känna sparkar! :) Jag tycker verkligen att du ska lägga upp bilder på kläderna! Så mysigt med små kläder. :)

2010-07-26 @ 16:57:02
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Thomas

Boka bara inte in för mycket.. du kommer väl ihåg att jag fyller år när jag kommer hem =P Sitter på hotellet nu efter ett tvångs avbrutet skift..dvs efter 12timmar började åska så då var det bara att fara hem.. Ingen höjdare att vara på ett berg med en stor kran vid sig då det åskar.. =)Saknar dig gumman! Men då jag kommer hem ska pengar brännas! Det blir roligt =)

2010-07-27 @ 04:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback