MVC

Idag har jag varit på mvc, finally! Förra gången jag var där var jag i typ vecka 11 och det kändes så jäkla långt bort till nästa besök men tiden går snabbare än man kan tro! :) Fick iaf veta att det mest troligt är foglossning jag har, precis som jag trodde. Hon sa att om det blir så jobbigt att jag känner att jag inte kan jobba så får jag ringa till nån läkare som får sjukskriva mig. Men än så länge går det hyffsat bra, jag försöker ta det så lungt som möjligt på jobbet bara.
Sen fick jag lyssna på hjärtljuden också! :) Hon fick leta ett bra tag för att hitta dom och jag hann ju förstås få panik, men tillslut så. Pjuuuu. Nuförtiden känner jag dock lillens sprattel så mycket så jag oroar mig inte riktigt varje dag.

Nu ska jag ta och laga lite mat. ÄR SÅ SATANS LESS på att laga mat åt mig själv varje dag. Det suger.
Kom hem älskling!!

Kommentarer
Postat av: Stina Andersson

Brukar vara en riktig höjdare att få höra bebbens hjärtslag. Mindre kul med foglossning, har också haft det båda graviditeterna, mitt bästa tips är att inte ta så stora steg när du går och att sova med en kudde mellan knäna. Försök att hålla ihop benen någorlunda när du sover (lät konstigt..) men det funkade för mig...dock blir man ju inte av med det men det lindrar kanske. Jag håller med dig, inte alls kul att laga mat till sig själv.

2010-07-07 @ 08:23:58
Postat av: Anna

Vi borde med andra ord middags dejta någon gång, Pelle jobbar efter middag varannan vecka 15-01, så enormt tråkigt att laga mat själv, äta själv och sen diska :/

Näst

2010-07-07 @ 21:03:55
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi borde med andra ord middags dejta någon gång, Pelle jobbar efter middag varannan vecka 15-01, så enormt tråkigt att laga mat själv, äta själv och sen diska :/

Näst

2010-07-07 @ 21:03:55
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi borde med andra ord middags dejta någon gång, Pelle jobbar efter middag varannan vecka 15-01, så enormt tråkigt att laga mat själv, äta själv och sen diska :/

Nästa vecka BM för oss, då ska vi få höra hjärtljuden för första gången. -längtar- Hur mår du förutom foglossningen då?

Kraam

2010-07-07 @ 21:04:45
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Anna

Fast nu blir jag ju inte ensammen på kvällen förens om 2 veckor igen men vi ska nog hinna dejta innan bebisarna kommer ut :) Nyss fick jag massa ordentliga sparkar, det är så mysigt!! :) Just nu känns det inte riktigt lika ofta som förra veckan men när det känns så syns det till och med och det känns ordentligt.

kraaaam

2010-07-07 @ 21:54:29
URL: http://jakiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback