Sjukskriven och bebisgrejer

Imorse ringde jag och sjukskrev mig. Har så satans ont överallt! Igår efter jobbet kunde jag knappt gå för att jag hade så ont så istället för att plåga mig själv genom att fara på jobbet (och kanske även riskera att det blir sämre) så ringde jag alltså och sa som det var: Jag har foglossning och det tar så satans ont.
Så nu ska jag vara hemma resten av veckan, ska försöka få tag på någon läkare och sen se hur jag gör nästa vecka. Pratade med chefen tidigare idag och han sa att om jag bestämmer mig för att komma nästa vecka så ska de försöka sätta in mig på något lite lättare. Snäll chef :)

Fick hem ett par skitsöta bebisjeans som jag beställt idag. Hade egentligen beställt en åkpåse också, men den verkar vara försenad. Hursomhelst så kom jag på att jag lovat mormor att lägga in lite bilder på bebiskläder och sånt som vi har, så här kommer det lite bilder :) Orkade inte ta bilder på allt, men på mina favoriter iaf.

Den nya spjälsängen som vi fick av mor och far :)

Finjeansen som kom idag

Småbodies

Bodies med byxor vi köpte redan när vi väntade Sigge. Nu blire lillebrors istället :)

Pytteliten mjukisdress som vi fått av Thomas syster. Vi har även fått en
superfin babysitter av henne. Tack!

Förstås! ;)

Åh vad jag längtar till fredag när vi (hrm... Thomas) får lön så vi (jag) kan shoppa lite mer... don't tell him ;)

Kommentarer
Postat av: Stina Andersson

Åh, vad mysigt att ha fått spjälsängen på plats. Många av plaggen känner jag igen, Melker har haft likadana. Är så himla kul att shoppa bebisgrejjer! Kram/Stina

2010-07-20 @ 19:31:54
Postat av: Sandra

Skönt att vara hemma och vila när du har ont! Och vilka fina kläder:)

2010-07-20 @ 23:03:13
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Supersöta kläder :) Och duktig som lägger ut lite bilder!

2010-07-20 @ 23:52:17
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Emma

Åh vad fint och fina kläder :) vill också ha dom där I <3 Mum/Dad men får snällt vänta lite till... :P

2010-07-21 @ 14:36:10
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback