Svensbyn

Sitter just nu i svensbyn och njuter av lugnet. I love svensbyn! Jag och Mira har suttit ute på altanen hela eftermiddagen och löst korsord och tagit det lugnt. Eller nja, Mira tar det väl aldrig riktigt lugnt men..
Snart kommer min mor och far hem och då blir det nog att grilla några burgare tror (och hoppas!) jag. Börjar vara lite småhungrig eftersom jag inte har ätit sen lunchen på jobbet. Förutom lite choklad och några nektariner.

Imorgon har jag alltså sovmorgon, men då jobbar jag länge istället. Mira kommer vara här med mamma och pappa hela dagen, så då slipper jag ha dåligt samvete :)

Fick igår veta att efter dessa 6 veckor kommer Thomas att vara hemma en vecka för att sedan fara iväg 5 veckor igen. Jag kommer alltså vara i vecka 36 när han kommer hem efter dom veckorna. Vi måste alltså hinna ALLT när han kommer hem, för jag tror inte jag kommer vara så jättetaggad på att fara och handla massa viktiga grejjer när jag är höggravid. Men, men... det ordnar sig nog.


Mira sitter och kollar in kossorna som är på ängen


Kommentarer
Postat av: Anna

Madde ta det lugnt och mys med thomas när han är hemma!! Jag finns här som stöd och följer mer än gärna och hjälper dig med fix inför bebisens hemkomst. Bättre att du får ta det lugnt och mysa med T när han väl är hemma!! Helt rätt med korsord när man ska ta det gravid-lugnt ;) Kraaam

2010-07-27 @ 21:02:31
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Thomas

Hahah sötmira! Hon verkar undra varför kossorna äter gräs hela tiden då hon bara äter det för att spy =P

2010-07-28 @ 08:17:55
Postat av: Anna

Var finns det sådana där bälten? Barnenshus? LIvet skulle verkligen bli enklare med bältet. Fast dom är väll SVINdyra :/ Höftsmärtan är ändå inte värst utan smärtan "mellan benen" för det gör så sjukt ont när jag har legat en stund och ska resa mig. Jag som trodde(läs hoppades) på att jag skulle få ha en relativt smärtfri graviditet.

Jag är oxå hos mina päron nu, så de får pyssla om mig lite och hundarna kan vara på gården när de ska ut på promenad. Kram

2010-07-30 @ 10:39:44
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Tessan

Fin blogg :)

2010-07-30 @ 10:56:53
URL: http://tessanaslin.blogg.se/
Postat av: Lucke

Tjabba! Vad göres? :)

2010-07-30 @ 11:12:55
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anna

Berätta när du vet vilken sida på internet? :))

Hänger du i svensbyn ihelgen eller vågar du dig ut på PDOL?

Kram

2010-07-30 @ 22:29:52
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej nej usch och fy för PDOL här umgås när man med familjen, äter gott och njuter av ledighet. Man vill komma ihåg de få lediga dagarna och inte vara full+bakis. Fast nu var det inget allternativ, vill inte gå med gravidmage påPDOL man kan inte lita på människor som är onyktra på festival + kul att springa på bajja majjan engång i timmen manfår ju inte göra annat än att köa då :P hehe

2010-07-31 @ 20:05:05
URL: http://jakiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback