Svettigt

Jag förstår inte. Jag svettas som en gris hela tiden! Igår före jag gick och la mig var jag alldeles blöt i svett och mådde riktigt illa. Efter att ha legat i sängen ett tag var jag tvungen att gå på toa ca 5-6 gånger för att jag mådde så dåligt. Mest troligt hade jag nog fått i mig nå laktos under dagen, trots att jag inte är riktigt säker på när det skulle vara. Sen jag började med järntabletterna har det inte varit alltför många toalettbesök, så jag är rätt glad att jag fick "tömma" lite :P I know, lite  too much information ;)
Anyway så har jag även idag svettats hela dagen. Kan bero lite på att vi gjorde ett städryck imorse och städade hela undervåningen. Var helt blöt i svett efter det och det är först den senaste timmen jag inte har svettats på hela dagen.
Är så grymt glad att ha min älskling hemma iaf. Han är så duktig på att ta hand om mig. Igår när jag gick och la mig skulle han vara uppe ett tag till, så han gav mig min mobil och sa att jag skulle ringa om jag behövde nå. Sötis!

Imorgon blir det nog lite shopping för oss! Var rätt länge sen vi hade pengar över till sånt, så det ska bli roligt :) Thomas ska kolla på nå jeans och mjukisbyxor och jag skulle verkligen behöva lite t-shirts. Och lite bebisgrejer hoppas jag vi kan få hem också :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sötthomas :) Är så synd att ni inte kan komma på bröllopet! Men jag får längta till erat dop och erat bröllop också ;)

2010-07-22 @ 16:47:55
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Erika

Vilken befrielse att få gå på dass! :D Trots jobbiga omständigheter liksom.... :P



2010-07-22 @ 18:33:15
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com
Postat av: Anna

visst går tiden sakta!?! Hur mår du nu efter att ha varit hemma några dagar, förstår verkligen hur tungt det måste vara för dig på jobbet. Vill inte byta!! Kram

2010-07-23 @ 22:24:21
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Anna

Grymt skönt att ha någonting att göra, tänk om man gick hemma i 7 månader i väntan på tillökningen, då skulle man ju hinna bli TOKIG ;) Vad bra att du får lättare arbetsuppgifter. Sökt om havandeskapspenning då?

2010-07-24 @ 12:37:19
URL: http://jakiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback