Trötter

Åh, jag är så satans trött HELA tiden! Jobbar som sagt bara korta dagar denna vecka, men jag är ändå helt död när jag kommer hem (vilket har varit kring 1 senaste dagarna). Förstår inte...
Har ångest för att jag inte orkar göra nå. Ligger på soffan i princip från det att jag kommer hem från jobbet tills jag går och lägger mig. Orkar inte ta ut Mira på nå längre promenader och orkar knappt göra mat åt mig själv. Här hemma ser det ut som ett bombnedslag och det får mig att må så dåligt. Snart kommer Thomas hem och jag tycker synd om honom som har en sån jäkla lat flickvän.
Dessutom är det så satans frustrerande när folk runtomkring inte fattar hur trött man är. Dom tror att man bara är trött. Men här snackar vi alltså DÖDStrött! Sömnig! Hela tiden!

Mår så satans dåligt över att jag knappt orkar ta hand om hunden våran. Dessutom är hon inne i nån period (?) nu och hon är så himla rädd för allt. Mira har ju alltid varit rädd av sig, men det blir värre för varje dag tycker jag. Vissa kvällar i princip flyger jag efter henne för att hon vill in så fort, om hon har hört nå ljud eller nå. Orkar ju knappt hålla henne när hon väl bestämmer sig för att hon inte vill gå längre, vilket inte är bra när man har foglossning och inte kan göra så plötsliga rörelser. Jag blir så ledsen på mig själv för att jag blir arg på henne. Mår ständigt dåligt över det. Men jag orkar bara inte göra nå åt det. Jag önskar att jag kunde sova mig genom några veckor...

Har hursomhelst varit på apoteket idag och köpt järntabletterna barnmorskan sa att jag skulle börja käka. Får se om de hjälper nå mot tröttheten.

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra att du äntligen ska börja med järntabletter, jag är oxå jätte trött, man orkar jobba sen vill man bara vila(göra INGENTING) Säg till om du behöver hjälp med Mira eller om vi tillsammans ska ta en hundpromenad någon dag(Freddie drar så lite å sällan så du kan låna han kan jag ta Mira eller så)Du måste ta hand om dig gumman!!! Kraam

2010-07-15 @ 21:32:31
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Stina Andersson

Det kommer säkert bli en helvändning med järntabletterna...känner definitiv igen mig i tröttheten, när det var som värst fick jag ta dubbel dos av järn (dock inte bra för magen som blev stenhård). Tur att brorsan kommer hem och hjälper dig med matlagning och Mirapromenader snart. Kram/Stina

2010-07-16 @ 12:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback