Uppdatering

Så, nu ska jag uppdatera. Anledningen till att jag inte gjort det på ett tag är många, fast mest är jag bara lat.
Hursomhelst har det typ inte hänt nå sen sist jag skrev... så jag har inge att skriva.

Har börjat ta bilder på magen då och då, men jag är för feg för att lägga upp dom här tror jag :P Senaste veckan har jag dock inte känt mig enbart tjock, utan mer gravid. Har känt mig så satans ful den senaste tiden så det känns skönt att känna sig "gravid" istället. Har bland annat börjat våga använda ett par shorts som jag tidigare under sommaren provade och kände mig så jäääävla fet och ful i. Jag känner mig förstås fortfarande inte finfin i dom, men inte fetful heller. Så det är ju bra :)

Den här veckan jobbar jag endast 75%, så jag slutar kring halv 2-2 varje dag. SUPERSKÖNT! Dock är jag ändå jättetrött när jag kommer hem från jobbet. Kanske borde jag fara och köpa järntabletterna som barnmorskan sa att jag skulle börja käka för en vecka sen. Ops....


Pyret och jag myser som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: Stina Andersson

Hej, Niferex järntabletter funkade bra för mig, en del gör ju att man blir helt förstoppad men de där funkade bra. Hade varit kul att se magbilder...men förstår om du inte vill, det kan ju kännas lite privat. Hur går det med foglossningen? Kännt några fler sparkar? Kram/Stina

2010-07-13 @ 19:32:04
Postat av: Kajsa

Du är ju jättefin Madde :) Och jag vill i alla fall se magbilder, du kan ju annars bara lägga in dom i nån lösenordsskyddad blogg? :D

2010-07-14 @ 12:28:56
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback