Vecka 21!

Eftersom jag blev flyttad en vecka så går jag in i vecka 21 istället för vecka 20 idag. Hur coolt? Jag hoppade liksom över en vecka! Lillsnubben där inne är ca 20 centimeter nu, om man drar ut han sa barnmorskan. Tänk att han ska bli över dubbelt så lång innan han föds och det är mindre än halva tiden kvar nu. Crazy. Undrar dessutom hur jäkla stor jag ska bli om jag redan nu är så här rund om magen. Blir intressant...
Har dock fortfarande inte gått upp nästan nå i vikt, förra veckan endast 4 hg, så det känns ju bra!

Nu är det alltså bara ca 4,5 månader kvar tills vi får träffa vårat barn! Tänk att vi ska få en son! :)

Kommentarer
Postat av: Thomas Andersson

Det är rätt underbart! Inte länge kvar nu.

Saknar dig gumman!

2010-07-04 @ 12:45:46
Postat av: Anna

Vi kanske får ännu mer jämnåriga bebisar alltså ;) Blev så glad när jag läste att ul gick bra, lite avis att ni vet könet men vi ville inte veta så man får allt vänta, dock är det värre än julafton :/ Kraaam på dig

2010-07-05 @ 11:15:37
URL: http://jakiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback