4:e natten

Är nu fjärde natten av 12 som jag sover ensam. Det har gått en tredjedel! Inte illa pinkat. Saknar min lille Thomas som fan, men det går faktiskt bättre än jag trodde. Har dock inte behövt lagat mat ensam nå än, och det är ju det  jag (eller mest Thomas faktiskt) är mest nervös över. Men det ska nog gå bra det också.. förhoppningsvis. Ni som känner mig vet ju att jag lyckades starta en mindre brand när jag kokade varm choklad en gång..

Idag har jag och systern min varit på en promenad på grisberget. Det gick över förväntan, jag hade typ inge ont :) Sen har vi varit och hämtat mor och far på kallax efter massa förseningar pga pilotstrejken. Dom bjöd oss på mat från Frasses innan vi fick lite små presenter och sånt. Även pyret i magen fick en liten grej.

Nu ska jag nog ta och se lite tv och mysa med lillstrumpan som ligger här bredvid mig i sängen. Hon är fasen guld värd när inte Thomas är här!

G'natt!

Kommentarer
Postat av: Stina Andersson

Ojojoj, eldsvåda vid chokladkokning....hmmm, har för mig att Thomas höll på att bränna upp brödrosten där hemma en gång också...

Kram/Stina

2010-06-17 @ 16:07:35
Postat av: Thomas

Heheh...det var en jäkla påse som låg lite dålig till bara =P

2010-06-17 @ 16:15:09
Postat av: Madde

HAHA! Det har du aldrig sagt älskling!? ;D

2010-06-17 @ 18:06:26
URL: http://maddewhine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback