Jippiekajjejj mf

Är just nu LYCKLIG! Klarade en av de uppgifter som jag var 100 på att jag skulle vara tvungen att komplettera. När jag skickade in den för ca en månad sen så tänkte jag bara: "wtf, jag får väl göra om den" för jag var inte alls nöjd. Måste sluta tvivla på mig själv och fatta att jag faktiskt är rätt duktig i skolan :P Fick iaf G, men näsan VG enligt lärararen. Hon tyckte jag hade bra djup och sånt. Helt crazy! Är bara två frågetecken kvar innan jag kan ta helt sommarlov/studieuppehåll, och jag tvivlar på att jag får underkänt i dom.

Allt är så bra just nu. Första gången på väldigt länge som det känns som att allt kommer att ordna sig. Thomas börjar jobba på måndag och jag börjar veckan efter. Vi kommer börja få in "riktiga" pengar för första gången på riktigt länge :)

Dessutom är allt fixat med Sigge nu också, så vi har varit till minneslunden idag och hälsat på. Berättade för lillen i magen att hans (eller hennes) storebror ligger där.

Allt kommer att bli bra tillslut!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart allt blir bra! Skönt med två löner:) Kram

2010-06-10 @ 22:53:53
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad skönt att det ordnar sig! :) Skönt även med Sigge, synd bara att det skulle ta så länge, men bättre sent än aldrig, eller nåt?! Måste vara skönt att äntligen ha en plats att gå till. :) Kram!

2010-06-11 @ 23:21:52
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback