Myshelg

Åh, nu har min Thomas varit hemma över helgen! Jippiejippiejippie! Vi har haft en mysig helg som mestadels spenderats i Bodsjön. Midsommarafton slutade dock ganska tidigt för oss då jag började må så dåligt (typ som att jag ville spy, jag vill aldrig spy), så vi for hem och såg en film och myste i soffan i stället. Lätt värt det! :)

Lördag var det släktträff i bodsjön för ca 180 pers! Alltid lika spännande att se vem man är släkt med! Även det var en rolig kväll med mycket singstar och annat kul. Och söndag spenderade vi bara mysandes och jag hade turen att få sova med min älskling en extra natt då dom bestämde sig för att inte fara förrän idag. Wonderful! Minst 3 veckor blir jag ensam denna gång :( Nu har jag ju dock börjat jobba så dagarna går liiite fortare.

På onsdag 8.50 ska jag på ultraljud. Det här kan vara mitt sista inlägg före det. Läskigt!! Är så satans nervös att jag itne ens vill på ultraljud. Jag önskar att man kunde "stänga"av sig själv under ultraljudet, eller fram till ultraljudet, och sedan slå på sig själv igen... om det går bra alltså.

Aja, nu ska jag ta och laga lite mat. Jaaa, jag kan laga mat!
.... vem försöker jag lura, jag kan itne alls laga mat. Men jag ska gå och försöka laga mat iaf!

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det går bra på ultraljudet! :-)

2010-06-30 @ 14:29:40
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback