Så satans tråååkigt!

Jag har tråkigt.
Och jag är extremt lat så allting som jag kommer på att jag skulle kunna göra eller sånt som jag borde göra så orkar jag inte ens göra det. Sämst. Och nu har hundrackarn gjort nå (slickat sig i rumpan?????) så att det luktar så jävla illa att det fan sticker i ögonen! Jag spyyyyyyyyyyyyyyr! Åååååh!!

Hur som helst. Saker som jag skulle kunna göra men som kräver för mycket arbete:

1. Gå ut och gå. Det orkar jag inte för att jag isf måste byta om före. Sen kommer hundrackaren att dra så mycket att jag i princip kommer få missfall.
2. Måla bokhyllan som stått halvmålad i flera månader. Orkar inte för att isf måste jag först täcka golvet med något för att inte måla hela golvet också och sen måste jag förstås lyfta bokhyllehelvetet också, vilket jag såklart inte orkar.
3. Laga lite mat och frysa ner så jag har lite mat i frysen ifall jag inte orkar laga mat. För att kunna göra det måste jag fara och handla = jobbigt.
4. Fara och handla. Och måsta byta om OCH köra ut (och sedan även in) bilen i garaget!? För jobbigt.

Får väl helt enkelt lägga mig i soffan och se tv. Önskar bara att jag hade nog mycket ork att gå upp för trappen och hämta ett täcke, är lite småfrusen. Till veckan börjar jag jobba och jag gruvar mig redan.

Önskar att Mira var så här liten fortfarande, då skulle jag kanske kunna gå längre promenader med henne utan att riskera missfall. Dock skulle jag ju fortfarande vara tvungen att byta om, så det skulle nog ändå inte bli något just idag..


Kommentarer
Postat av: Stina Andersson

Hahaha, tror det är nån som är trött!

2010-06-17 @ 20:55:54
Postat av: Thomas

Tror ni jag är trött!! 32timmars övertid i veckan.. dvs...73timmar totalt



Men blir feta pengar iaf..

2010-06-19 @ 06:55:43
Postat av: Ida

inte får du missfall bara för att gå ut och gå med din hund! man måste röra på sig

2010-06-22 @ 19:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback