Sjunde natten

Åh vad tiden går sakta när man är ensam! Pratade med älsklingen min tidigare idag och fick veta att efter midsommar kommer han inte komma hem på 4 veckor!! Hur ska jag klara mig? Blev att jag fällde en liten tår efter jag hade pratat med honom. Har grinat flera gånger idag, är det hormonerna? Grinade till bröllopet, en film jag såg och sedan igen efter telefonsamtalet då. Tur att man har Mira iaf, hon sitter bredvid och gnäller när hon märker att man är ledsen, sen slickar hon bort tårarna från kinderna. Då kan man inte bli annat än glad igen.

Idag läste jag att man helst inte ska sitta mer än 3 timmar/dag vid datorn när man är gravid och att man när man sitter vid datorn ska ha datorn minst på en armslängds avstånd. Först fick jag panik, jag sitter ju jämt vid datorn, och nära datorn dessutom (nu ligger jag t.ex. med datorn på en kudde på magen). Men är det verkligen något att få panik över? Hur gör alla som jobbar på kontor? Får dom andra arbetsuppgifter? Tror jag inte. Det är nog lite överdrivet, eller? Kan en sån liten dator som jag ha verkligen utsöndra (eller vad heter det??) så mycket strålning så att bebisen påverkas?

Nu ska jag äntligen sova. Bara några nätter kvar nu!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det hoppas jag verkligen inte är sant, alltså om datorer, jag har ju ett jobb där jag jämt sitter vid datorn... ;) visserligen är den lite längre bort än vad man har hemma som tur är! Vad jobbigt att vara utan sin älskling 1 månad. :( Vi får ta och styra upp ngt med "gänget" så du inte är helt ensam! :D

2010-06-19 @ 23:17:06
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: liliann

jaG HAR OCKSÅ GRÅTIT I LÖRDAGS. JAG HAR NOG OCKSÅ HORMONER. FAST EN ANNAN SORTS.

2010-06-20 @ 17:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback