Dåligt väder = plugg?

Så, äntligen är det dåligt väder! Som jag längtat. Dåligt väder betyder nämligen plugg. "Äntligen får jag sätta mig och plugga" tänkte jag imorse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret.
Hur det går? Jag har skrivit rubriken..

Jag har klistrat in en liten bild här till vänster, där det står hur gammal Tor är, och där man kan se hur han ser ut. Visst är han gode söt. Inte för att det där är riktiga Tor, men om det skulle vara det så skulle man faktiskt kunna se om det är en flicka eller en pojke, dvs. är det en Tor eller Tora? Vi har fortfarande inte bestämt oss om vi ska ta reda på könet innan. Det är lite från dag till dag. Har varit helt emot det förr, var även helt säker på att jag inte ville veta förra gången jag var gravid. Nu är det lite olika från dag till dag. Vissa dagar är jag säker på att jag inte ska kolla och vissa dagar vill jag absolut veta. Idag är en sån dag när jag inte vill veta. Nä, jag tror inte att jag vill veta, det ska få bli en överraskning! Hoppas jag håller fast vid det nu!

Nu funderar jag på att fara och handla lite dammsugarpåsar. Kanske blir det en storstädning senare idag. När det är dåligt väder måste man ju passa på att städa. Har dock för mig att jag har nå annat jag borde göra... vad kan det vara?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, ja. När dom är gamla kan dom skicka iväg någon att handla åt dom också :P



Jag längtar föresten tills jag får se din mage. Kommer ju hem en kort sväng om 5 veckor typ, syns det något än? :)

2010-05-25 @ 13:35:14
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Kajsa

Har utmanat dej i min blogg också :)

2010-05-25 @ 13:35:39
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Anonym

Hej!

Du och jag känner inte varandra, jag halkade in här av en slump genom Thomas sida. Men jag måste bara skriva till dig att jag blev märkbart tagen och berörd av dina inlägg. Du utrycker dig så fint och det är fint att du skrivit verkligen hur du känner. Önskar er nu all lycka med den lille! :)

2010-05-25 @ 15:28:16
Postat av: Sandra

Haha vi satsar på det:P

2010-05-25 @ 22:27:09
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback