Sitter och pluggar

Jag sitter just nu och försöker knåpa ihop något vettigt på den sista uppgiften före sommarlovet. Detta innebär som vanligt att jag sitter och gör en massa andra saker. Har bara en halv a4-sida kvar att skriva dock, så jag känner mig inte alltför stressad eftersom den inte ska in förrän nästa helg. Skulle dock vara skönt att få det gjort så man hinner ha lite sommarlov innan man börjar jobba :)

Jag har fått så satans ont i ryggen, vet inte vad det beror på. Om det är graiditetens fel, stolens fel, sängens fel, soffans fel, mitt fel? Ingen aning. Thomas tror att jag har liggsår typ. Är han sämst? Jag sover ju knappt nå, förutom 12 timmar på natten? Typiskt killar!


Mira sover som en stock på Thomas kudde en morgon för nån dag sen. Söt eller va!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback