Sommarkänslor

Igår var jag, syster och mamma i Luleå och shoppade. Eller... jag shoppade och mamma betalade :D Köpte en kjol, ett par linnebyxor, rosa/vit skitskön tröja, ett par skor, en bh, en skjorta och ett linne. Var helt död när vi efter nästan 4 timmar på stan kom hem igen så jag gick och la mig och sov i nästan 3 timmar! Skönt vare! :)

Sen for vi + sanna och daniel till mor och far och käkade grillat, GOTT! Blev även en rabarberpaj i efterrätt - som jag längtat efter att få äta rabarberpaj!

Idag är det superbra väder så det blir nog att ringa över sanna och sätta sig på uteplatsen och sola lite. Fast inte too much solande, man kan ju visst få bestående fläckar av att sola för mycket när man är gravid. Inte kul!
Sen ikväll blire examensfest med klassen eftersom vi nu överlevt första året av utbildningen! (dock är det inte riktigt sommarlov än för min del, 2 till uppgifter som ska lämnas in)

NU blire frukost och sen blanda lite saft och sätta sig i solen! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Låter mysigt, själv skulle jag behöva städa... :( Vi får höras angående kvällen sen senare, ok?! ;)

2010-05-15 @ 11:42:47
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: liliann

vad det är roligt att jag får läsa lite om er igen

2010-05-16 @ 16:55:06
Postat av: S

Shopping, lovely!! Köpt nåt mer till bebben?

2010-05-16 @ 20:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback