Trött

Jäkla pollen! Så grymt jobbigt att känna sig konstant überförkyld :S Har fått utskrivet nå pollenmedicin, men glömmer jämt att ta det innan det är too late... också blir man så trött av att käka sånt tycker jag. Som att jag inte är nog trött redan...
Ligger just nu i sängen och har gjort det i några timmar nu. Det är så grymt skönt att bara ta det lungt, önskar bara att jag hade gjort klart alla skolarbeten också så man slipper ligga och tänka på det. Min stackars överarbeteade hjärna tog sommarlov redan förra veckan, vilket inte är så bra med tanke på att jag har två uppgifter kvar att lämna in, och en av dom är svåååår.
Jag börjar med den imorrn... om det är dåligt väder...

Klassfesten var iaf mycket trevlig. Har sån ångest över att jag inte kommer att få tappa alla klasskamrater nästa termin då jag hade tänkt ta ett studieuppehåll. Typiskt! Kan inte alla klasskompisar också ta uppehåll ett år när bebben kommer? Skulle verkligen uppskattas! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja man får ju nästan lust, både du & Sofie slutar i vår klass - aptråkigt!!

2010-05-17 @ 17:53:47
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Stina Andersson

Studieuppehåll på ett år, det kommer du att behöva. Glad att du har bestämt dig för det, har tänkt mycket på det du sa om att fortsätta plugga just efter bebben har kommit. Det tror jag tyvärr inte är nån bra idé. Du ska få se hur det blir, dels alla vaknätter som gör en trött och grinig som fasen. Då är det jobbigt att orka plugga också och dels så vill man ju vara med barnet all tid man kan. Tror du kommer ångra dig annars, bebistiden går så otroligt fort. Var ledig ett tag och känn efter hur du vill göra helt enkelt. Skönt att slippa pressen från skolan och bara vara i nuet med bebben. Stora kramar/blivande faster Stina

2010-05-18 @ 13:01:11
Postat av: Erika

Jag kan nog offra mig och vara ledig i ett år - det blir ju typ som att ha ett lååååångt sommarlov! Eller...? ;)

2010-05-21 @ 13:17:05
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback