1 månad och utskrivning!

Idag blir Harry en månad. Tänk att det har gått en en månad sen vi såg han första gången. Helt sjukt! Känns som att han alltid funnits här, samtidigt som man knappt fattat det än.

Idag blev vi äntligen utskrivna! Så grymt skönt! Och lite nervöst förstås... men mest skönt. Nu är han helt på vårat ansvar :P Han hade alltså gått upp hela 80 gram sen i måndags när dom drog sonden, vilket ju tyder på att han äter som han ska. Jag har varit sjukt nojig att han får i sig för lite genom amningen, men det får han tydligen. Duktig Harry! ♥

På väg hem från Sunderbyn for vi förbi Storheden för att gå på Rusta och Jula. På Jula hittade vi filmen Landet för länge sedan som vi såklart var tvungna att köpa då det var min absoluta favoritfilm när jag var liten. Det roliga var att jag och Thomas låg för bara några dagar sen och pratade om den filmen och sa typ: "Synd att den inte finns att köpa nånstans.." men så hittade vi den idag. Så nu har Harry fått sin första film! Fast jag tror nog att mamma har mer glädje av den än så länge ;)

Matchande i (som vanligt) för stora kläder

Kommentarer
Postat av: ida w

sötharry:) åh, jag älskade också den filmen då jag var liten/mindre:P nästan så jag med måste fara och köpa den!

2010-11-03 @ 19:40:48
Postat av: ida

alltså är det filmen med typ en prinsessa med krulligt hår? och en pojke som är i ett bibliotek och hittar en bok som leder till en annan värld typ? eller vilken äre? är det kanske den oändliga historien?? hmm.. :) GRATTIS GRATTIS än en gång förresten, så kul att slippa sunderbyn för gott! han är ju som vanligt världens sötaste lillharrybarry.. -v-

2010-11-03 @ 20:14:13
Postat av: Stina Andersson

Grattis till enmånadersdagen! Förstår precis känslan du beskriver, att det känns som om man alltid har haft barnen men samtidigt kan man inte fatta att de är här. Att de är våra. Krama lillsötisen från faster!

2010-11-03 @ 21:20:42
Postat av: Emma

Snyggingen!

2010-11-04 @ 21:06:38
URL: http://emliisch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback