BVC

Idag har vi varit på BVC för första gången. Det gick bara bra! Harry väger nu 3330 gram och är 52 cm lång. Tänk att jag fortfarande skulla ha han i magen! Kan säga att jag är rätt glad att jag slapp föda ut en fullvuxen Harry :P
Vi fick iaf nya "order" nu. Hittills har vi ju väckt han var fjärde timme på natten för att käka, men från och med nu behöver vi inte väcka han alls, utan jag matar han ifall han vaknar och är hungrig. Skönt! Behöver inte heller vara så stenhårda med att mata var tredje timme på dagen utan huvudsaken är att det helst inte går över 4 timmar mellan gångerna.

Sen gick jag, Sanna och Sandra på stan för att köpa lite inbjudningskort och sånt, men vi kom då hem utan nånting. Är inte så lätt som man kan tro med inbjudningskort.

Har tyvärr inga nya bilder på den här datorn men jag ska visa lite nya bilder så snart jag orkar :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Så skönt att ni inte behöver väcka honom längre :) man känner ju sig så taskig mot de små :/ 7 kilo hade han nog ändå inte kommit upp i...tror jag ;)



hur gick det i fredags?? :D

2010-11-15 @ 18:58:18
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Stina Andersson

Inbjudningskort kan man också beställa på nätet...ingen nyhet kanske, men tänkte bara tipsa. Så gjorde vi. Kram/Stina

2010-11-17 @ 12:16:55
Postat av: M

Uppdatera nu lite oftare madde, så man får hänga med hur det går för er och Harry! :) kram!

2010-11-18 @ 10:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback