BM

Idag har jag varit på besök hos barnmorskan. Jag är alltid glad när jag går därifrån efter att ha fått höra lillens hjärtljud och se hur han mår där inne. Idag var jag dock lite extra glad eftersom att jag numer inte ligger över den övre kurvan utan mitt på den :P Var skitnervös före att magen skulle ha fortsatt att växa i überfart och fortsätta ligga över den övre kurvan, och alltså innehålla en jättebebis. Men så var det alltså inte. Jag har gått ner till kurvan, fortfarande den översta, men ändå. Så magen växer lagom mycket :)
Som vanligt när hon skulle lyssna på hjärtjuden så var han jättebusig och sparkade hela tiden på den där "mikrofonen". Han är seriöst aldrig stilla våran bebis. Blir intressant att se hur han kommer vara när han kommer ut, vilket för övrigt är om mindre än två månader! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt....

2010-09-20 @ 17:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback