Grattis älskling!

Idag fyller Thomas 26! Crazy hur gammal han är egentligen, men jag älskar honom ändå :P
Hur som helst så har helgen bestått av kalas, fikaätande och mys mest hela tiden. Eller i fredags tillät jag faktiskt Thomas att ha en liten födelsedagsfest, så jag var hos Sanna och spelade lite mahjong på datorn (vilket jag för övrigt blivit extremt beroende av).

I lördags gick jag in i vecka 30. Trodde seriöst aldrig att the big 3 0 skulle komma, men det gjorde det och nu är jag inne på slutspurten. Dock är det fortfarande rätt länge kvar och vissa dagar fattar jag inte hur jag kommer att orka rent psykiskt. Men för varje dag som går är vi en dag närmare att träffa vår lille son! Så det är helt enkelt så jag får tänka.. en dag i taget.

Om en timme kommer Thomas hem från jobbet. I veckan ska han jobba i markbygden vilket innebär att han kommer hem varje kväll - som ett vanligt jobb! Jag är överlycklig. Dagen till ära funderar jag på att göra lite köttfärsbiffar och ha maten färdig på bordet när han kommer hem. Är jag inte världens snällaste då?

Kommentarer
Postat av: Thomas

Blev riktigt goda köttfärsbiffar..

2010-09-06 @ 19:10:16
Postat av: Eva

vill ha en Harry NUUUUUU

2010-09-11 @ 22:39:31
Postat av: Anna

Har du gått i ide? :P

2010-09-13 @ 20:24:33
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men så bra då måste jag kolla på det, hann inte idag då andreas var för långsam med att komma iväg..:P

2010-09-14 @ 19:07:58
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/
Postat av: Anna

Stackare som har så jobbigt med fogarna :/ iof är jag nog inte spec bättre, jag tar ju bilen när jag ska till mina föräldrar som bor några hundra meter bort. Kan nog ta mig en väg men de vill nog inte direkt skjutsa mig i en skott kärra hem så tar bilen ;P

Hör av dig om du behöver/vill surra! Skulle vara jätte kul att ses på lördag, annars kanske vi kan ses någon annan dag? Var jätte kul att träffa andra gravida, prata ut om saker som man oroar sig för o.s.v

Massa kraamr

2010-09-15 @ 00:27:22
URL: http://jakiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback