Jag är sjuk :(

Japp, jag har gått och blivit sjuk. Förstår dock inte hur det har gått till riktigt.. men jag är inte mindre sjuk för det. Började känna redan i måndags och har sen dess blivit sämre och sämre. Har feber, hosta, snuva, you name it. Inte kul! Ligger i soffan hela dagarna och kollar på serier och svettas.

Dessutom har jag just fått veta att Thomas åker söderut på söndag för att jobba i Kristianstad. KUL ens? Tänk om jag går och får värkar när han är i Kristianstad? What to do? Åh, har varit så nöjd för att han skulle få vara i Umeå fram till födseln, men nu blir det alltså inte så. Har knappt kunnat sova de senaste nätterna för att jag är så orolig. Om jag redan nu är orolig, hur kommer det då vara när jag är i typ vecka 38? Vi får alla hålla tummarna att jag föder veckan innan BF, för då har han ledigvecka och kommer att vara hemma.
Jag är rädd!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det löser sig säkert ska du se! :) Be din mamma eller någon vara beredd ifall det blir tidigare, det är ju klart att det är tråkigt om pappan missar sitt barns födsel, men blir det så så kan han ju tyvärr inte göra nåt åt det. :/ Förstår hur du känner dock. :P

2010-09-23 @ 17:16:59
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Anna

Krya på dig gumman!!

Du ska se att det ordnar sig med thomas och födseln, dock grymt dålig stil att lova en sak och sen skicka han någon annanstans!! :/

2010-09-24 @ 15:54:15
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej och om du är sjuk ska du vara hemma och vara rädd om dig!! Du får göra en back-up plan med typ dinmamma så du harnågon att ta med dig på BB!?! Som vet hur du vill ha det, fy dock för att ha medsin mamma då ska de veta bäst ;P



Men när Thomas har åkt ska vi umgås ;))

Ligga i soffan slö titta på tv och stryka oss på magarna :P

2010-09-24 @ 17:21:21
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Anna

Förstår din känsla, mamma med på förlossningen bläää :/ DU får sätta upp strikta regler för hon ;) Å andra sidan bättre med ens mamma än ens svärmor, för sin mamma vågar man iaf skrika åt :P

Nästa lördag ska du med på mammafikat, om jag så ska hämta dig!!!

Kraam

2010-09-26 @ 06:42:42
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tror ni verkligen mamma klarar av en förlossning ? Finns nog inget värre än att se sina barn lida. Men visst, jag ställer naturligtvis upp.

2010-09-26 @ 12:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback