Säääämst!

Åh, i know i'm sämst på att uppdatera bloggen. Tänker typ varje dag att jag ska lägga in nå bilder och så, men orkar aldrig lägga in dom på datorn och då blir det att jag inte bloggar heller :P
Hur som helst... har massor att göra denna vecka, men gör ändå ingenting än att ligga i soffan hela dagarna. Vart har mitt doningshumör försvunnit? För några veckor sen kunde jag ju inte sitta still en sekund. Det enda lite vettiga vi har gjort i veckan är att vi rensat förrådet här ute, så nu får vi in utemöblerna och cyklarna. Men det kanske inte var det allra viktigaste att göra? I don't know. Också har jag ju faktiskt gått igenom alla bebiskläder för att se hur mycket mer vi eventuellt behöver köpa. Inte så mycket mer kom jag fram till. Även om vi inte har alltför mycket kläder så känns det så satans onödigt att köpa en massa kläder i de minsta storlekerna, för helt plötsligt får jag en "liten" på typ 7 kg, who knows liksom?
Det är för övrigt det som har upptagit mina tankar mest den senaste veckan. Stor bebis. Jag är livrädd att han kommer vara en bjässe! Stor mage behöver förstås inte betyda stor bebis, men what if? Har inte varit i princip nå rädd för förlossningen fram till nu, men nu är jag uppriktigt sagt riktigt nervous. Jag vill inte trycka ut en bjässe :( Ska prata med bm om det på måndag när jag ska dit.

Nu blev det en bild iaf. Här är Mira en dag för några veckor sen när vi var ute och provfilmade + tog kort med våran nya kamera :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

MADDE! Blogga meeer, jag vill veta allt! Kan du inte lägga ut en bild så jag får se magen? Eller skicka på min mail :)

2010-09-16 @ 23:11:26
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Emma

Men hörru du, hur rädd tror du inte jag blir när typ ALLA börjar prata om att vi kanske får tvillingar :O!!!!!! men man får tänka att det är värt det och två eller en, stor eller liten, inte spelar någon roll bara den eller dom mår bra! :) inte länge kvar nu för dig!

2010-09-17 @ 20:24:22
URL: http://emliisch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback