Videokamera & vecka 49 (48+0)

Jahapp, då har man varit och köpt en videokamera för att kunna filma alla superviktiga händelser. T.ex. förlossningen (säger dock bara en sak till Thomas: "STAY NORTH"), födelsedagar, högtider, första orden, första badet + alla de inte så viktiga händelserna som ändå kommer att hamna på film för att vi kommer att ha världens finaste bebis. Lille ***** ;P

Annars då. Är grymt fucking less på att vara gravid. Har varit gravid i ganska exakt 48 veckor nu. Kul eller hur? Imorgon är det exakt ett år sedan vi fick reda på att vi väntade Sigge. Och mellan Sigge och nuvarande bebis i magen gick inte så många veckor. Så jag får faktiskt säga följande: Jag är så SATANS less på att vara gravid! Dock är det ju inte alltför länge kvar. När jag sa till Thomas att det bara är 11,5 veckor kvar så trodde han att jag skämtade. Han typ: "Jamen då är det ju skitnära!! Shiiiiit, skitnära..." Typiskt killar. :P

Jobb två dagar till sen är man mammaledig (om inte Posten behöver mig något mer dvs).
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag förstår verkligen om du börjar bli less, jag njuter ju för fullt och har bara några veckor kvar nu,berorende på när den lilla vill komma ut.

Men om du ger mig lite SF mått så hamnar vi båda på "normal". Vad sa hon om att du låg över då?

kram

2010-09-01 @ 16:48:19
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Anna

Du hann ju aldrig få tillbaka din "vanliga kropp" efter Sigge så flyttade en ny herre in i din mage så är ju lite sådana omständigheter som säkert gör att du ligger lite högt. Kan inte vara vanligt med en graviditet så fort igen. Kram

2010-09-01 @ 19:01:08
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: ev

2010-09-05 @ 00:11:31
Postat av: Eva

jag längtar.......

2010-09-05 @ 00:12:27
Postat av: Anna

Ny mamma träff på lördag, då får du inte svika. Iof for inte jag heller i lördags, det krockade med en match.

2010-09-05 @ 22:20:45
URL: http://jakiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback