6-månaderskontroll

Idag har vi varit på BVC. Fy tusan vad Harkan (fyfan vad fult smeknamn!?) växer. Sen vi var på sjukhuset har han gått upp 600 gram! Var det inte bara typ 2 veckor sen vi var där? Och jag som varit så orolig att han inte får i sig tillräckligt eftersom han inte gillar "vanlig" mat så mycket utan vill ju bara ha bröstmjölk. Uppenbarligen räcker min mjölk fortfarande för lilleman.
Håll i er: Han väger nu 8440 gram och är 69 cm lång! STOR VA!? Man får lite panik...


Liten tjockis! ♥

Kommentarer
Postat av: mo

2011-04-14 @ 19:51:16
Postat av: ida

Duktig jag som kom på de, jag tycker det låter coolt! ::-P jävlar vad han växer alltså, söt harkan!

2011-04-14 @ 22:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback