Grattis Harry!

Idag blir Harry 6 månader! Helt sjukt vad tiden går fort. Ett HALVT ÅR! Han håller på att bli så stor..

Sen vi kom hem från sunderbyn i torsdags har han varit världens gladaste bebis. Han har inte skrikit i princip nå, med undantag nån gång när han varit hungrig. Men då har han börja flina igen direkt han ätit lite. Han har ätit i princip en gång i timmen, så jag hoppas att mjölkproduktionen ökar lite igen. Man märker att han inte blir lika mätt på det jag har att erbjuda längre - inatt var jag tvungen att mata han 3 gånger! Kändes nästan som när han var nyfödd. Hade tänkt börja ge honom gröt/välling på kvällarna om ett tag, men han verkar inte alls gilla gröt. Dessutom får han typ utslag i ansiktet efter han har ätit det. Konstigt. Ska prova köpa typ banangröt eller nå, det borde väl vara lite godare?


Idag har jag och Harry varit ut på en långprommis på typ 75 min. Skönt var det. Harry sov sig igenom hela turen nerbäddad i sin fina åkpåse. På sig hade han sin nya overall som han fick i 6-månaderspresent av mormor och morfar. Jättefin. Och han är så förbaskat söt i den. Ska försöka komma ihåg att ta ett kort nästa gång han har den på sig.
Sjuk bebis förra helgen

Kommentarer
Postat av: Emma

Men alltså, 6 månader?! Vad tusan, tiden går verkligen fort som alla säger... Vi måste förresten försöka få till en träff här snart, vill ju se hur stor Harry har blivit! :) Just ja, Grattis till den stora lilla killen! :)

2011-04-04 @ 15:38:40
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Emma

Jo, det hade varit kul om vi hade hunnit innan hon får, sist jag såg henne väntade vi fortfarande på den stora magen som aldrig verkade komma ;) Om jag minns rätt har hon BF typ 8:e eller 9:e (har dock tjorvat ihop det en gång förut..) så det kan bli tajt kanske? Om hon nu inte går över som vissa andra ;)

2011-04-04 @ 17:13:25
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Sofie

Ja tiden går! Gud vad söt han är :) Man vill bara nypa i gokinderna!

2011-04-07 @ 16:16:28
URL: http://sofiesstiltje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback