Klockan 4 är det fortfarande ganska mörkt ute

Japp, det har jag konstaterat efter några dagar när Harry har varit pigg och glad klockan 4. Som tur är så är han ju världens gölligaste, så det gör inte så mycket. Det jobbiga är dock att han sen somnar om kring halv 6-6, vilket ju känns lite fel. Vet inte riktigt hur vi ska göra för att få honom att sova lite längre. I några veckor nu har han ju fått lite gröt på kvällarna (vilket han inte gillar), men idag provade vi ge honom lite välling och det gillade han! Så kanske är det lösningen? Ge honom lite mer mättande kvällsmat? Äh, jag vet inte.. han sover ju utan matuppehåll till klockan 4, så jag kanske borde vara nöjd.

Annars idag har det inte hänt mycket. Hälsat på Harrys farmor och farfar och varit på två små promenader. Mitt mål med dagen är att jag ska orka vara vaken till Desperate Housewives, och även orka se hela avsnittet. Tveksamt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback