Påsken

Så var påsken över. Harrys första påsk har varit jättebra. I fredags var vi hos Harrys farmor och farfar och käkade jättegott och i lördags var vi i Bodsjön där vi sov över till söndagen. Harry var jätteduktig och sov hela natten, vilket ju inte ha hänt på ganska länge. Tyvärr började jag känna mig lite krasslig på förmiddagen igår, så vi for hem ganska tidigt och nu är både jag och Harry förkylda. Det är dock värst på natten för Harkan. Vi har höjt upp huvudändan på hans säng, men det verkar inte hjälpa så mycket. Inatt vaknade han kring 2 och var både skitpigg och glad, men också jättesnorig så han fick komma och ligga i våran säng och låna min kudde. Då somnade han om och sov till 7.40 typ! Rekordlänge med andra ord :) Jättemysigt att han för en gångs skull vill ligga bredvid mamma och pappa också :)

Nu blir det nog att lösa lite korsord (har faktiskt blivit lite less sudoku.. undrar varför..) och äta lite överblivet påskgodis. När man är sjuk får man faktiskt äta godis. Och glass.



Kommentarer
Postat av: Emma

Vilja mår då som bäst när hon får sova med oss i våran säng, hon ligger i mitten raklång med armarna utsträckta. Tänk att en sån liten en kan ta så mycket plats ;) Vi ligger på varsin kant och hon har resten. ;D

2011-04-25 @ 22:37:25
URL: http://emliisch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback