Dag efter dag efter dag...

Okej, förlåt för sämst uppdatering IGEN. Det är bara det att jag har inget att skriva. Varje dag är exakt likadan:
05.00 - Harry vaknar. Jag går och hämtar över honom till våran säng och Thomas går ner och gör välling. Under tiden han äter sin välling ligger jag och funderar hur en eventuell Blocket-annons på liten morgonpigg bebis skulle kunna se ut.
05.30 - Vi sitter på golvet och leker. Harry tycker sina leksaker är ganska roliga och är hyffsat nöjd.
05.32 - Harry har lessnat på alla sina leksaker.
05.33 - "NEJ HARRY, man får inte äta på kablar"
05.34 - "Och inte heller stoppa in fingrarna i vägguttagen!"
06.00 - Vi går ut och går med vagnen. Harry är världens gladaste och skrattar hela tiden. Jag är världens gladaste mamma eftersom jag ju har världens sötaste bebis.
07.30 - Harry sover. Jag saknar honom så mycket att jag nästan måste gå och väcka honom.
09.00 - Harry har sovit klart och allt börjar om igen.

Så, då vet ni vad jag sysslar med på dagarna. Runt, runt, runt går det. Varje dag är dock liiiite annorlunda eftersom Harry ju hittar på nya saker att charma mamma och pappa med. Senaste dagarna har han till exempel börjat säga "tutte" och han är så jäklarns söt när han säger det. Liksom "tööötttt-ä". Och han har börjat ge mig blöta pussar på munnen. Gullunge!

Imorgon blir det Bodsjöfest! Längtar! Harry ska sova hos mormor och morfar och jag och Thomas ska dricka vin och få sovmorgon. Det blir grejjer det.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ojdå, morgonpromenad kl 6! Woohoo ;) Nåja, ni hinner mycket under dagen iaf! :)

2011-08-06 @ 12:24:11
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ja men verkligen! Jag hörde att du var ute och sprang i söndags...utan mig!:P Ne men när det blir bra väder ska vi ut och gå eller springa eller hur?:)

2011-08-08 @ 12:08:23
URL: http://sandrakristinejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback