Här vare tyst

Okej, this is it.

Jag har seriöst inte TID att blogga! Och har inte värst mycket vettigt att skriva heller faktiskt. Började om skolan igår. JIPPIE! Nu kommer dagarna se ut ungefär såhär: Vakna svintidigt av morgonpigg bebis (han har dock börjat somna om ibland och sover typ till 8, men det tar vi i ett annat inlägg... eller inte), leka med rastlös bebis, plugga medans trött bebis sover (längta tills han vaknar så man får vara mer honom), leka, plugga, leka, natta bebis, plugga. That's it. Och nånstans däremellan måste jag inse att Harry inte är en bebis längre... hur ska jag hinna allt?
Jaja, anyway så förstår ni kanske varför jag inte hänger så mycket här längre. Kan dock garantera ett inlägg eller två nån gång när jag VERKLIGEN INTE borde blogga utan snarare plugga. Men den dagen, den sorgen.


Nu blir det dusch och sen SOVA.

Kommentarer
Postat av: Eva

Det är så himla kul när du bloggar! Du får inte sluta!! Gör inläggen korta istället, men gör dom oftare! Kram

2011-08-30 @ 21:13:49
Postat av: Emma

Och jag & Johanna som är sugna på en träff snart, när har du tid? :D

2011-08-30 @ 22:34:30
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Sandra

Haha nej så illa är det inte:p

2011-09-16 @ 19:38:00
URL: http://sandrakristinejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback