Tand!

Nu har man äntligen börjat skymta en liten, liten tand i Harrys mun. Eller.. man ser den inte riktigt än, men man känner den. Åh, han kommer bli så himlanch gölli med tänder i mun :P

Annars händer det inte mycket. Senaste dagarna har Harrys faster/gudmor med barn varit på besök i Piteå så vi har förstås varit lite med dom. Harry vill ju busa med sina kusiner! Osmarta som vi var lät vi Harry ligga och vila i Thomas föräldrars säng eftersom vi ju tänkte att vi skulle se ifall han ramlade ner. Jo, tjena. Trots att vi kollade till han typ varannan minut så hördes helt plötsligt gråt från sovrummet och då hade han förstås trillat ner från sängen. Stackars, stackars lille Harry. Höll på att slå ut sin första tand innan den ens har hunnit komma upp :P Nämen, det gick faktiskt bra. Man hörde direkt på honom att det inte var särskilt farligt, han grät inte mer än han brukar göra när man drar bort honom från ett eluttag typ. Ingen bula eller nå, däremot lite blå på kinden, så mest troligt har han väl landat där på något sätt.

Nä, nu blir det att gå och sova. Harry har kommit in i nån period när han vaknar flera gånger mitt i natten och ligger och leker i sin säng. Inte mig emot, det är bara det att hans glädjetjut väcker mig stup i kvarten.


Kommentarer
Postat av: Emma

Men så snygg! :)

2011-08-12 @ 00:00:27
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ja men visst!:D

2011-08-12 @ 11:13:24
URL: http://sandrakristinejohansson.blogg.se/
Postat av: Mormor

Mormors favorit ..... Tror han är den gulligaste bäbisen i världen ? Har jag fel ??

2011-08-13 @ 00:12:23
Postat av: Johanna

Han blir minsann bara snyggare o snyggare!! Kan bara tänka mig hur charmig han blir med en bissing eller två han kan visa upp :- )

2011-08-14 @ 21:09:45
URL: http://johannavidgrens.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja det låter trevligt med en studiegruppsträff :) Säg bara till när ni har tid och lust. Nu kommer jag ju plugga på distans så jag är mycket hemma!



Och vad han är söt Harry :)

2011-08-18 @ 09:46:52
URL: http://sofiesstiltje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback