Jullov!

Nu har jag faktiskt jullov! Eller typ.. ska läsa igenom inlämningsarbetet en sista gång och eventuellt lägga till något om något saknas. Kan säga att det är grymt skönt! Tänk att jag inte kommer ha nå skola förrän 16 januari typ! Crazy!

Igår när jag var på skolan fick jag ett sms där det stod: "Harry går!". Såklart! Typiskt att jag missade det. Han hade ställt sig upp mot Thomas som satt på golvet och sen helt på eget initiativ gått till crosstrainern. Enligt Thomas så var han typ helt stadig. Han sa att det såg ut som att han alltid gått. Sen hade han även gått fram till Mira helt själv lite senare.
När jag kom hem försökte jag förstås få han att visa mig att han kunde gå. ICKE. Han bara skrattade och satte sig ner. Så jag har fortfarande inte sett det, men snart kommer det nog. Hoppas jag.

Jaja, ska sätta mig och läsa igenom mitt skolarbete nu.. kommer nästan sakna det när jag är klar. NÄSTAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback