Sigge

Idag är det prick 2 år sedan Sigge föddes och dog. Att det har gått så lång tid känns jättekonstigt då jag fortfarande kommer ihåg dagen då vi fick beskedet att han inte skulle överleva som om det var igår. Jag får samma hemska känsla i kroppen varje gång jag tänker på det. Det känns lite som att hjärtan stannar ni vet, och man får ont i magen.

Idag ska lillebror Harry få extra många pussar och kramar! Och han ska få följa till minneslunden och tända ett litet ljus för Sigge.
Här låg Sigge i magen! (ignorera min smutsiga tröja, tror att  vi höll på att flyttstäda faktiskt)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tänker på er idag! Kram till er alla <3 <3

2011-12-13 @ 11:31:55
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Erika

Många kramar till er!

2011-12-13 @ 13:37:59
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com
Postat av: Mormor

Pussa från mig också ! Jag minns också hur hemskt det var, får ont i magen.....

2011-12-14 @ 19:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback