4 månader!

Idag blir Harry 4 månader! Stoor'n! :) Denna stora dag har vi varit på babymassage på familjens hus. Harry var så duktig och varken pissade eller bajsade på mig. Haha, det var nämligen det jag var mest nervös för :P Sen dess har han varit rätt grinig och trött men sover nu sen några timmar tillbaka. Hoppas han inte vaknar skittidigt imorgon bitti nu bara. Annars har vi fixat lite i gästrummet/datarummet där vi nu har fått in lite nya grejjer från IKEA som vi besökte i tisdags. Fint blev det. Nästan så man är sugen på tränga in sig alla fyra i sängen i det rummet. Skulle vara mysigt, om än lite trångt. Nä, vet ni vad. Tror jag ska slänga in handduken jag också. Man blir trött av att fira en 4-månaders :P

Kommentarer
Postat av: Emmas

Oj vad tiden går fort, grattis till storkillen! :) Vi skulle behöva träffas snart, han lär ju ha utvecklats massor sen sist! :P Förresten så är det inte förbjudet att lägga in bilder på gästrummet... ;))

2011-02-03 @ 22:45:47
URL: http://emliisch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback