Lillsovarn

Idag har Harry sovit bort nästan hela dagen. Han sov till 9 imorse för att sedan ta en förmiddagslur halv 11. Sen var vi på babymassage (sista gången, lite sorgligt..) och där slocknade han naken i min famn så när vi skulle hem tog jag bara på han en blöja innanför overallen så att jag inte skulle störa hans sömn för mycket. När vi kom hem sov han fortfarande som en stock och vaknade inte förrän flera timmar senare! Han måste ju vara inne i nån fas eller nå. Han kanske växer? Man märker då i princip för varje dag hur mycket han utvecklas nu. Han håller på att bli så stor.

I helgen blir det nog att jag och Harry sover i Svensbyn för att Thomas ska bort. Det blir mysigt! Om yr.no har rätt så kommer det ju vara "varmt" i helgen så det kanske blir nå grillad hamburgare i Bodsjön. Hoppas solen tittar fram en stund också.

Imorrn ska vi traska iväg till bibblan och träffa mammagruppen. Blir roligt :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken söt sjusovare :) Hoppas han även sover så bra på natten bara?! :D

2011-02-24 @ 19:31:05
URL: http://emliisch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback