Uppdatering

Åh, vad jag har varit dålig på att uppdatera! Det har ju faktiskt hänt grejjer sen sist till och med :)
Var på BVC i torsdags och vågen visar nu på 7100 gram på "lilleman" och han är 64,5 cm lång. STOR!
Sen har han även börjat med smakportioner av morot och det går ganska bra. Bättre och bättre för varje dag iaf. Han verkar tycka det är ganska gott faktiskt :)

Och that's it :P

Idag blir det kanske en liten promenix ifall det blir lite varmare ute. Har varit instängd här alldeles för länge nu!
Han har börjat älska sin snuttefilt som han fick av Emma, inatt sov han 10 timmar i sträck med den över huvudet. SÖT!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tänkte just igår att nu börjar det vara dags för Harry-uppdatering! ;) Jäklar så stor han börjar bli! Vi måste träffas sen när jag nu fått trycka ut min bebis. :)



Kul att snuttefilten kommer till anvädning, dom är ju för söta när dom har snutte. :) (skyll inte på mig bara om det blir svårt att vänja av den sen, hehehe! :D)

2011-02-22 @ 11:47:08
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Erika

En stadig lite pojk! Inte skiljer det mycket mellan han och Celine vikt- och längd mässigt ;P

2011-02-27 @ 18:15:34
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback