Dopdagen!

Idag har Harryboy blivit döpt! :) Allt gick bra, fast lite nervöst var det allt att stå där framför hela släkten. Harry var jättesnäll och sov i princip hela tiden :) Och vi fick jättemånga bra presenter, inte massa skit som jag var inställd på :P Nu har jag och Thomas tagit oss ett litet glas champagne för att "fira". Haha :)

Nu blir det att se lite film och käka lite överbliven kladdkaka innan vi går och lägger oss. Thomas börjar jobba imorrn så jag och Harry ska från och med nu klara oss ensamma på dagarna. Men det ska nog gå det också :)

Harry Sebastian Knubbisarm Andersson


Familjen Andersson (snart, visst älskling!?)

Kommentarer
Postat av: Emma

Så fina ni är :) speciellt huvudpersonen men även resten av fam. andersson ;) ;)

2011-01-03 @ 09:20:45
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Emma

Och Grattis till Harry förresten på hans dopdag! :)

2011-01-03 @ 09:21:31
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Gunnel

Ja du Madde vilket praktexemplar till son som du och Tomas har. Grattis till er båda och ett sniff på Harry. Kramar/Gunnel

2011-01-03 @ 15:35:48
Postat av: Junitjej

Så bra att dopet gick bra!

2011-01-04 @ 08:12:18
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Mormor

Vet inte om jag kan anses lite part i målet, men jag tycker han ser ut som ett litet konungabarn i den vackra dopklänningen. Är det för att han är född på samma dag som kung Zlatan ?

2011-01-04 @ 19:36:04
Postat av: Nåka

2011-01-06 @ 18:09:38
Postat av: Anonym

Va fina ni är allihopa...:)

2011-01-06 @ 18:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback