Update

Så, hög tid för uppdatering antar jag :P
Kan börja med att skryta lite om lill-Harry som vanligt. Han sov inatt från 21.30 till 7.00. Fattar ni? Vaknade imorse och var totally utvilad. Inte för att jag brukar vara särskilt trött eftersom Harry alltid sovit rätt bra, men ni fattar. Klockan 7 var det alltså lite matning och blöjbyte och sen hoppade Harry över till min säng och så sov vi en stund till. Skönt vare :)
Annars... föräldragruppen förra veckan var riktigt trevlig och nu har jag även anmält oss till babymassage. Blir kul!
I helgen har vi mest tagit det lugnt. Sett lite filmer och ätit lite gottis. Harry var dock riktigt ledsen i lördags. Vi var på stan mellan 11 och 13 och efter det bara grät han. Det bara sprutade tårar. Vet inte riktigt vad det var för fel, men antar att han var lite trött då han inte sovit sina vanliga stunder på dagen. Sen vart det middag hos svärisarna där Harry slocknade på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback