Dansar och ler

Nä, blir nog inge dansa och le för mig i helgen. Har nog blivit för gammal kanske? Eller så är det kanske för att jag drack lite för mycket vin förra helgen och var bakis i typ två dagar? Kanske för att jag för tillfället blir illamående bara av att se en vinflaska? Nä, mest är det nog för att jag helt enkelt inte känner för att betala flera hundra kronor för att trängas med andra människor på ett pyttelitet område. Hade eventuellt tänkt fara ut med systeryster ikväll, men verkar som att hon ska jobba? Jaja, just nu är jag som sagt ändå inte sugen. Efter en natt med sammanlagt två (2!!) timmars sömn pga. skällande grannhund så är man lite småsliten. 

Blir nog att packa ner Harkelibark i vagnen och gå in till området en snabbis idag ändå, måste ju få i mig lite festivalmat. Tycker jag förtjänar det efter 3 löprundor på grisan i veckan. Trots nästan inge sömn drog jag på mig träningskläderna och for ut imorse. Duktig va!? Är helt impad av mig själv. Hur många gånger har jag inte sagt: "nu ska jag sluta med godsaker och börja röra på mig" (varje måndag), men detta är första gången jag verkligen har klarat av det! Duktig jag! :)
Sen blir det förhoppningsvis någon sorts paj ikväll... Thomas verkar inte alltför sugen, men jag vill baka. Tänk blåbärspaj. MUMS!!
Harkelibark ♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh, så duktig du är :D



Jag tror också jag ska göra paj idag, men i så fall bananpajen. Försökte få Markus att följa med och plocka blåbär häromdagen men han ville ju inte.

2011-07-29 @ 12:11:05
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Stina Andersson

Vad duktig du är med crosstrainern! Själv har jag inte tränat nåt de dagar vi har varit på resande fot, mår lite dåligt för det. Istället har det blivit alldeles för mycket skräpmat och godis. Dock ingen uppgång på vågen, men nu jäklar...sista månaden inför bröllopet och jag SKA ge järnet!!! Kram/Stina

2011-07-29 @ 20:34:15
Postat av: Sandra

Ja men visst är den:)

2011-07-30 @ 10:06:27
URL: http://sandrakristinejohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo vi får kanske testa det!

2011-08-01 @ 20:07:27
URL: http://sandrakristinejohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad bytte du till? Jag funderar på p-spruta som jag hade tidigare, men vi får väl se. Är så otroligt less de här nu..

2011-08-04 @ 17:11:02
URL: http://sandrakristinejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback