I ♥ my crosstrainer

För typ 1,5 - 2 månader sen köpte jag ju en crosstrainer och har sen dess kört på den nästan varje dag. Före jag köpte den hade jag SÄMST kondis (=jag orkade springa typ 4 minuter i sträck innan jag höll på att dö). Igår tänkte jag att jag skulle fara ut på grisan för att titta ifall min kondis förbättrats nå sen jag började med crosstrainern. Och JA, helt sjukt! Sprang hela rundan på 3,5 km och jag var typ inte ens trött! Alltså såklart var det jobbigt, men inte så att jag höll på att dö. Dessutom sprang jag mycket snabbare än vad jag gjorde sist jag var ut och bara orkade 4 minuter!

Så den där fula maskinen som står i vårat vardagsrum har nog gett lite resultat på kondisen trots att det inte känns som det. Den har ju även hjälpt mig att gå ner nästan 5 kg! I ♥ my crosstrainer! :)

Kommentarer
Postat av: ida

fan så bra du är!! :) jag längtar tills nästa sommar, då hänkar jag på grisan!

2011-07-26 @ 20:42:52
Postat av: Kajsa

Åhh, jag vill också springa!! Längtar också tills nästa sommar, då jävlar!

2011-07-26 @ 21:08:21
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback