Järnbrist

Senaste med Harry är att han har lite dåligt järnvärde. Så nu blir det ännu fler mediciner att hålla reda på för lillgubben. Magknip och hård i magen kunde han bli av järndropparna så det blir ju jättekul! Men, men.. det är ju tur att dom håller reda på honom iaf.
Idag har vi suttit ute med tant Ida och tant Ida så nu har man kanske fått sig en liten bränna. Dock gjorde jag världens miss och smörjde inte in ryggen nå, så nu har jag världens fulaste ränder där. Blir nog samma imorrn, men då hoppas vi att Kajsa också följer. Såg dock ut att bli lite "sämre" väder imorrn (15 grader, men hur ofta har dom rätt?), men det är nog mest skönt. Idag har det faktiskt varit för varmt!
Snart kommer mormor och morfar hem efter två veckor i Grekland. Harry längtar jättemycket efter dom!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag följer såklart :D Ska in till stan redan klockan 9 och klippa mej och sen ska vi på rawi klockan 11 så jag är i stan redan på morgonen/förmiddagen :)

2011-06-08 @ 20:24:53
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Kajsa

Det låter bra :D

2011-06-08 @ 20:57:23
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback