Över förväntan!

Ni ska veta att det gick verkligen superbra för Harry att sova i sitt eget rum! Och faktiskt gick det ganska bra för mig också, trodde att jag skulle sova betydligt sämre. Jag vaknade kring 3 av mig själv (tror jag iaf) och gick upp för att kolla till Harry och gå på toa. När jag kom in till Harrys rum så ligger han tvärsöver i sängen, helt vaken. La honom tillrätta på sin kudde och gick på toa. När jag kom tillbaka sen så hade han i princip somnat om, så jag gick och la mig igen. Annars vaknade han inte nå mer. Däremot sprang jag in där vid 4-5 för att han började gråta, men det visade sig att han fortfarande sov. Var nog bara en liten mardröm.
Klockan 06.30 vaknade jag och hörde hur vår älskade son låg och pratade för sig själv i sitt rum. Thomas fick gå och hämta han medans jag gick ner och gjorde lite välling, sen hade vi lite morgonmys i storsängen ♥

Proverna igår gick också bra. Vi blev denna gång skickade direkt på lab (eftersom dom på barnmottagningen aldrig får ut nå blod från honom) och dom tog 4 rör med blod från hans lilla fingrar. Han grät inte nå, blev bara lite less i slutet.

Gladfis för några veckor sedan

Kommentarer
Postat av: Erika

Så kul att det går bra för honom att sova i eget rum! :D

2011-06-23 @ 22:42:37
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback