Umeå-helg

I fredags packade vi väskorna (är ganska säker på att vi slog rekord i mycket packning för endast en natt) och drog till Umeå för att fira Harrys faster/gudmor som fyllde år! Som alla vet så var det ju iskallt ute, så vi satt mest inne under filtar.. NOT! Vi var såklart mest ute. Var till en strand och badade fötterna lite. Eller jag och Harry badade fötterna och alla andra badade på riktigt! Jisses..

Lördag var vi en stund till stan och fyndade lite kläder. En klänning och tröja till mig, en skjorta till Thomas och jättegulliga midsommarkläder till Harkan. Längtar tills jag får klä han i dom och ta kort :)

Hade ju egentligen tänkt fara hem igår på eftermiddagen, men vi bestämde oss för att vara kvar en natt till (tur att vi packade så mycket...) så vi tog oss några cider/öl på kvällen och hade det väldans trevligt!

Harry badar med pappa!


Tittade bort typ en sekund och när jag tittar tillbaka så ligger han och dricker helt själv! Man blir törstig av att vara på stranden!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så himla stor han har blivit din lilla bebis! :)

2011-06-12 @ 22:05:32
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Mormor

Det vackraste barnet som sett våran jord.....

2011-06-13 @ 08:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback