Fettis-dag!

Okej, idag är det fettisdag. Har faktiskt köpt mig en semla, icke laktosfri, och ätit idag. Får se hur jag mår senare idag. Just när jag käkade den tänkte jag dock "det är värt att må lite dåligt senare idag, bara jag får mig en semla". Vi får se senare om det var värt det :P

I lördags var det första festen på typ forever för mig. Harry fick vara hemma med pappa som vi ge utpumpad mjölk i flaska, och det hade gått så bra. Själv kom jag inte hem förrän kring halv 2 - trött som fasen. Harry ville stiga upp halv 6 vilket var jätteroligt. Erbjöd mig dock att stiga upp då jag saknat honom så mycket under kvällen före. Dessutom var han så jästarns glad att det inte gjorde nå att jag sovit mindre än fyra timmar. Väldigt trevligt var det att komma ut lite, men just nu känns det som att jag aldrig mer vill vara ifrån Harry sådär länge!

Måste få fortsätta skryta om lillpruttis förresten. Han sover numera, sen ca en vecka tillbaka, minst 10 timmar i sträck per natt. Oftast är det 12 timmar. Från 19 - 07 (förutom i söndags förstås..). Känns superbra att vi börjat få in lite rutiner. Och förstås känns det superbra att man oftast får känna sig relativt utvilad på morgonen!

Nu är det dags för att inta lite mat! Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt att han sover så bra:) Vad tror du om att fara iväg och bada nån dag? Skulle vara kul!

2011-03-08 @ 17:51:12
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, jo jag förstår det:) Men jag måste nog också köpa mig en, eller en bikini..Men jag tycker verkligen vi borde fixa det så det blir av någon dag, skulle vara så kul!

2011-03-08 @ 19:44:33
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/
Postat av: Stina Andersson

Härligt att han sover så bra, han får ta ett snack med storkusin Melker nästa helg och berätta hur man ska göra....Ha det gött och pussa lillsötisen från faster Stina

2011-03-09 @ 12:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback